wtorek, 31 sierpnia 2010

Aplikacja - again

Tak tez i więc, wszystko od początku - no , może nie całkiem, alee znów akcja z wypełnianiem tych papierków, nie jestem przekonana czy chce do UK, aleee cóż tu dużo mówić, trzeba wszystkiego spróbować.Nie wszyscy są zadowoleni - myśleli ze skoro nie wyjechałam do tej pory, to już nie wyjadę - nie, moi drodzy, ja nie usiedzę na tej mojej dupie :P za przeproszeniem ;P
Chce wszystkiego spróbować, nawet jeśli miałby to być największy błąd mojego życia, chcę go popełnić... Aplikacja sprawia mi małe problemy, niektóre rubryczki szczerze powiedziawszy nie wiem do czego mają służyć :P
Jeden plus że nie muszę niczego dopłacać, a byłam pewna ze będę musiała ;]no bo ta promocja obejmowała (tak myślałam) tylko USA,a tu jednak się pomyliłam. Ale pewnie dojazd będę musiała sama zapłacić - a może nie? zobaczymy jak na razie podchodzę do tego wszystkiego z dystansem to nie jest to co było 3 miechy temu gdy to wszystko zaczynałam - już ochłonęłam. Czy to dobrze? - nie wiem.

Pogoda dobija - leje.



Zbyś ---> ;(
żebyś Ty wiedział ilu ludzi dziś przyszło w Twojej intencji - wszyscy jesteśmy z Tobą!

2 komentarze:

  1. Facebook mi padł i nie mam jak Ci odpisać.. Trzeba się wreszcie numerem gg wymienić:P

    OdpowiedzUsuń
  2. hej tu ibiego z forum ;) kurcze życzę Ci,żeby się wszystko udało,może jest jeszcze szansa z USA,walcz o marzenia !! :)

    OdpowiedzUsuń