poniedziałek, 4 października 2010

Jestem :)

Postaram sie dziś wieczorem dokończyc notke i dodać zdjecia ze spaceru na który zamierzam sie wybrać po południu, jest dosyć ładna pogoda wiec mam nadzieje ze uda mi sie zrobić zdjęcia na tyle dobre, żebyście mogli poczuć sie tak jak ja, patrząc na te wszystkie domy i wąski uliczki :)
Rodzina jest bardzo miła, zostałam bardzo miło przyjęta na lotnisku, jak i później w domu :) Byłam strasznie zmęczona po podróży wiec po przywitaniu od razu poszłam spać :D oczywiście pokój zrobił na mnie ogromne wrazenie, jest bardzo ładny :D Mam własna łazienke, i wieeelkie wygodne łóżko :) podoba mi się :) Oto kilka zdjęć pokoju:
 

 
zdjęcia zrobione zaraz po wejściu do pokoju wiec nie przejmujcie sie moimi bagażami :)
To lece dopisze reszte później :P

2 komentarze:

  1. ale masz zajebiaszczo duzy i ladny pokoj!! i taik przytulny!! na pewno bedzie ci tam fajnie :) i nawet kanapa! jakbym chciala przyjechac cie odwiedzic na weekendxd

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisaj jak najwiecej! :)
    Ladny pokoik, mam nadzieje, ze rodzinka tez bedzie fajna :)

    OdpowiedzUsuń