sobota, 19 lutego 2011

Dżoana sama w domu ;]

Właśnie dziś sobota, a ja o 7 już nie śpię - dlaczego?A dlatego ze Hości własnie o 7 wybyli na lotnisko gdyż lecą do Chicago (swoją drogą miałam być tam z nimi.. :( ) No wiec grzecznie wstałam i powiedziałam papa, problem w tym ze sie rozespałam i spać nie mogę :P
Zstałam z psem i z kotem, dostałam kasę na jedzenie i rozpiskę co by było dobrze gdybym zrobiła w domu pod ich nieobecność - do przełknięcia. :) Hostka już wczoraj mnie uściskała na dowidzenia - bo miałam babysitting więc, nie wiedziała czy uda mi sie wstać tak wcześnie :P Była zmartwiona ze ja tu zostaje sama, ona też wolała by zebym poleciala z nimi, wie że od zawsze chciałam do USA, no ale.
Także od dziś luz blus, mam się relaksować jak to Host powiedział i nie przejmować niczym :)
Czuję się prawie jak Kevin :P hahaha

No i dzis biegne na impreze z dziewczynami, nasza pierwsza wspólna i moja pierwsza tu. Następnie babki śpią u mnie ( w końcu mam wolne pokoje do wynajęcia ) ;]

Miłego weekendu ! :)

4 komentarze:

  1. haha no to sie relaksuj;d tydzien samej w domku w angli.. hmmmmm ;d trzebabylo mnie zaprosic hahahaha;d

    milej imprezyyy :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. to czemu z nimi nie moglas leciec? wizaa? za wysokie koszty aby ci pokryc wyjazd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, marzenie taki tydzień! Korzystaj z wolności, ile wlezie ;D I wpuszczenia na imprezę życzę, haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dobijaj, co?:P
    Jak tam po imprezie?:)

    OdpowiedzUsuń