poniedziałek, 15 sierpnia 2011

człowiek

Irytujące jest to jak człowiek potrafi dopingować drugiego człowieka w dążeniu do celu, a za plecami oznajmiać innym osobom że i tak się mu nie uda.

...

Mam plan, i jeśli nadejdzie potrzeba zapoznam ich z nim w najbliższej przyszłości.
To nie jest tak, że się poddaję - nie, bo ciągle w siebie wierze,jednak oszukiwać się nie trzeba. I jeśli przyjdzie czas powiedzieć sobie pa, to tak też będzie. Nie żałuję mojej decyzji , była dobrą decyzją i uważam że dużo na tym skorzystałam. Przetrwałam tu dłużej niż niektórzy mi dawali, zaskoczyłam wszystkich tym że potrafiłam wyjechac i wytrwać w swoim.

Jestem z siebie dumna, i jak wrócę, choćby wcześniej, to i tak dalej będę.


4 komentarze:

  1. Ja tez jestem z ciebie dumna.. i nie wiem co sie dzieje.. ale ty juz nie wrocilas wczesniej.. zostajesz tam duzo dluzej niz mialas zamiar na poczatku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty napewno wiesz co najlepsze dla Ciebie :) nie musisz myśleć o tym co powiedzą inni ... jeżeli coś jest nie tak ...sama będziesz wiedzieć ;) trzymam kciuki za Ciebie, będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Joanno, kiedy do nas przemówisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za słowa uznania, ja też go kocham :P Czy myślisz o zostaniu w UK na dłużej?

    OdpowiedzUsuń