sobota, 12 listopada 2011

Air show

W pierwszy weekend po przyjeździe do uk, jak zwykle wybrałam sie do Oxfordu.
Przed wjazdem do miasta były porozlepiane ogłoszenia o pokazie lotniczym, a że mnie takie rzeczy cieszą jak dziecko, uznałam ze zakupie bilet. Gdy oznajmiłam moim iż sie wybieram tu i tu, oni zdziwieni powiedzieli że tez na to jadą. Tym sposobem zaoszczędziłam na bilecie do i z Oxfordu :)










Hości kupili informator o poszczególnych występach , z czego potem dali go mi na pamiątkę :)
Niektóre występy zapierały dech i wywoływały na mojej twarzy wyrazy podziwy i zdziwienia zarazem.
Na powyższym zdjęcu na tych dwóch samolotach, a raczej ich dachach , stały dwie kobiety , które robiły różne figury w powietrzu, z czego jedyne co miały na głwoie to były okulary - żadnego kasku ! ;o















Następny genialny występ był chłopaka w wieku 21 lat, który zaczął latać w wieku 16, i lata praktyki jakie ma za sobą daja swoje bo nie można bylo wyjść z podziwy gdy się oglądało jego lot : beczki, opadanie bezradne samolotu na ziemie, latanie do góry brzuchem, wszystko to robił z mega szybką prędkością. Ludzie nie mogli ukryć podziwu.

 Oprócz pokazów lotniczych  można było zobaczyć stare klasyki, oraz wojskowe samochory , czołgi i musztrę.




































Mam strasznie dużo zaległości na blogu i mało chęci do pisania.. :P

2 komentarze:

  1. Pisz, to rozkaz :P Ta ciemna błyszcząca sportowa bryka robi wrażenie. Dużo ludzi było?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodawaj większe zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń