środa, 4 sierpnia 2010

nic, - ale to nic :)

Znów cisza to już norma.. ale cóż nie trzeba sie łamać, nie?

Wczoraj byłam na siłowni - mój pierwszy raz hahahaha :D cóż moge powiedzieć - wypociłam sie tak, że mopem mogli by mnie osuszać ;P hehe ale było warto , człowiek sie pożądnie napoci, a potem szczęśliwy wychodzi do ludzi - jakim cudem - nie wiem ;] Byłam strasznie zadowolona że tam poszłam, miły pan - który nam mówił co i jak, do tego tylko dwie starsze babki na rowerkach i cała salka dla nas :D
genialnie po prostu ;D
Jeszcze nie zdążyłam wypróbować wszystkich użądzeń ale to zrobię, w najbliższym czasie :) to dopiero początek mojego maratonu :)i już sie doczekac nie moge rezultatów ;D

Znów dzis dostałam meila od AC czy mam jakieś problemy z nawiązaniem kontatktu z rodziną,czy zmieniłam poczte i nie mogą sie ze mną skontaktowac itp, już któryś raz mi to wysyła, wiec jak wczęsniej skopiowałam jej moją wczesniejszą odp i wysłałam - irytujące to jest...

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie to jest naprawdę dziwne. I rzadko spotykane. Może spróbuj zmienić filmik? Powiedz coś innego, zatańcz, zaśpiewaj.. no nie wiem.
    Musisz się postarać! Może wtedy znajdziesz rodzinkę :)
    Bądź dobrej myśli ;)

    OdpowiedzUsuń