sobota, 7 sierpnia 2010

step up 3d

Tak , tak, byłam własnie na tym genialnym filmie :D
W pewnym momencie sie skapnęłam że oglądał film z rozdziabioną japą :D hahaha no sie zapomniałam, po prostu patrząc na te wyczyny tych tancerzy wręcz im zazdrościłam takiego talentu! :) główny bohater oczywiście posiadał kwadratową szczenę - plus dla niego :D hehe alee najbardziej rzucilo mi sie w oczy dwóch bliźniaków; 2 pozytywne energie :) byli mega genialni ze swoim genialnym akcentem ;D wiecej nie bede móić bo nie będe komuś psuć oglądania :D
W każduym bądź razie jestem mega zadowolona :D

W sprawach mojej rodziny nadal cisza , aleeee dziś skończyłam filmik nowy robić , niestety skubany sie nie chce wgrać , no nic, bede próbowac jutro, dziś jestem zbyt na tanecznej fazie żeby myśleć nad nim ;) Zawsze tak mam jak obejrze jakiś fajny film :D
hehe miłego mundziołki moje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz