sobota, 9 października 2010

akcja zwiedzanie ;]

Właśnie mam baby sitting więc przynajmniej sobie notke napisze :)
Od czego zacząć, zapisana jestem już na kurs od poniedziałku zaczynam nauke w Oxfordzie, z czego bede chodzić na zajęcie 3 razy w tyg po 2 h, troche kasy to wyniesie, ale hości spłacają 2/3 także jest spoko ( byłam zaskoczona ze aż tyle) byłam na spotkaniu w piątek wieczorem z Anitą - Węgierka, mieszka teraz w Angli  i ma dobry kontakt z Hostką :) umówiłam sie z nią na piwo, przy okazji poznałam jej koleżanke Lenkę - z Czech, i jeszcze jedną dziewczyne której imienia nie pamiętam - nie za sprawą alkoholu - która pochodziła z Słowacji :) Spotkanie przebiegło w bardzo miłej atmosferze nawet nie wiem kiedy czas tak szybko upłynął (wyszłam jednego dnia i wróciłam nastęnęgo :P )dziewczyny opowiadały swoje przeżycia z operkowania itp. Było miło :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz