wtorek, 26 października 2010

Wiecie co? jestem baaardzo zadowolona, bo dziś wiem,że nie jestem w złej rodzinie. Nie wiem chyba urodziłam sie pod szczęśliwą gwiazdą. Jakoś zdałam do szkoły średniej, akos zdałam mature, a teraz jakoś trafiłam na idealną (odpukać) rodzinę. A była to moja 1 rodzina ;] Czemu we mnie takie zadowolenie? Otóż jestem z nimi u dziadków dzieci, byliśmy dzis w Londynie, i Hostka spotkała sie ze swoją znajomą która ma swoje dzieciaki ( 3 chłopców xD ) w tym samym wieku co "moi". Uwierzcie mi, to była zbyt duża dawka dzieci jak dla mnie :P ale do rzeczy, Hostka płaciła mi za wejścia, bilety,gorącą czekolade, a nawet za pizze :P a i dostałam czekoladke ( taką dla dzieci) za to że byłam najgrzeczniejsza :P hehe No i powiedzcie mi jak tu sie nie cieszyć? Czasami mam wrażenie ze zaszłam jej za skórę, czy coś, ale później szybko sie okazuje że sie myliłam i jest w porządku :) Ucieszyłam sie też bo gdy pan starszy sie zapytał jak długo tu zostane i odp. Hostki że : / one year, I hope so :] / - po prostu fruwałam ze szczęścia ! NAwet jej powiedziałam ze może mi dać mniej kasy za to że tyle musiała za mnie płacic, ale ona od razu ze mam sie nie przejmować pieniędzmi, ona mnie zaprosiła, więc ona płaci :)


Co jeszcze ciekawego u mnie? no cóż, uczyłam sie gry w mini golfa :P Następnie uczyłam sie jak poprawnie grać w tenis - na zdjęcia musicie poczekac az wróce do mej wsi :) - Dziś zwiedziłam troche Londynu i musze stwierdzić, ze mimo iż lało jak z konewki, to i tak baaardzo mi sie podobało :D ( mimo braku parasola )

Tak w ogóle to kocham desery angielskie :D pudding czekoladowy z lodami, ciasto jabłkowe z lodami i bitą śmietaną, maaatko mimo że nie jem dużo - kocham te wszystkie słodkości. Jeszcze sie nie zdarzyło w tym miesiącu żebym zjadła to samo dwa razy, codziennie Hostka wymysla to nowe potrawy, które grzecznie zjadam, nawet jeśli nie wiem co jem :) Ale smakuja mi - zazwyczaj :)

a tak w ogóle tooo nie moge tu sie wyspać, przez pojawiające sie samoloty... ( lotnisko jest nie daleko ;/ - jedyny minus w nocy.. )

trzymta się! ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz