sobota, 11 grudnia 2010

sick...

No niestety, zastanawiałyśmy sie z Hostką kto teraz zachoruje, juz wyjaśniam czemu --> wredna choroba typu zapalenie oskrzeli połączone z grypą krąży po mojej wsi, średni załapał tą chorobe jako pierwszy, następny był najmłodszy, i szczerze po tym jak oni to przechodzili ja szczerze sobie nie życzę podobnych objawów.. Choróbsko łapie co 3 dni, więc zastanawiałyśmy sie kto z nas złapie następny i niestety padło na mnie.. obudziłam sie dziś cała spocona, z bolącym gardłem. Od razu zaczęłam działać, ale nie wspomniałam, ze starałam sie przeciwdziałać, ale mieszkając pod jednym dachem z chorymi i opiekując sie nimi, to chyba sie nie da nie załapać wścibskiego choróbska. Mam tylko nadzieję ze jakoś się ten mój organizm nie podda  tak szybko. Hostka sie przejęła i zakupiła dodatkowe cytryny i lekarstwa na wszelki wypadek. W ostatni czwartek pomagałam Hostce ozdabiac dom i malować brokatem śnieżynki, nie poszłam jak zwykle po kolacji prosto do pokoju, a zostałam z nimi, ostatnio często tak robię, a dziś dostałam zaproszenie na oglądanie z nimi tv. Heh śmiesznie to brzmi, ale ja tv tu w ogóle nie oglądam, bo mam swój w pokoju, lecz nie korzystam z niego bo i tak zwykle w wolnej chwili siedze na komputerze. Także zobaczymy jak to bedzie - pierwszy wspólny wieczór z nimi przed tv, po 2 miesiącach, ale mimo wszystko sie ciesze :) W sumie to mój 1 weekend w domu, bo tak to zwykle w soboty wracałam wieczorem, zwykle nie jadłam z nimi kolacji- bo zawsze jadłam coś na mieście, a niedziela była moim dniem totalnego nic nie robienia i siedzenia przed komputerem z dobrym filmem :) Sie zobaczy, ale jak na zość choroba mnie powala na łopatki...

A to prezent od Hosta który kupił mi prawdziwe pałeczki jako prezent z Japonii - był tam przez tydzień :) Byłam bardzo mile zaskoczona :)

1 komentarz:

  1. oooo jakie zajebiaszcze paleczki;d nie mam pojecia jak sie ich uzywa ale sa fajne haha;d widzisz, jak dostalas prezent od hosta to znaczy ze cie lubi! (albo ze masz wypieprzac do japoni.. hmmmm..) xd a ja sobie kupilam wielka kupe dinozaura za moje zarobione pieniadze;d i teraz jestem totalym bankrutemxd

    OdpowiedzUsuń