czwartek, 19 maja 2011

Jeszcze mam zaległą notkę, ale chcę sie podzielić wiadomością iż ja dnia 21 maja imprezuję :P i mam zamiar nadużyc alkoholu xD - czemu to piszę? gdyż po przeczytaniu bzdur musiałam się wypisać :P
No bo bez jaj 21 początek końca świata?

Upiekłam ciasto dla Histów z okazji ich rocznicy i dla Moniki z okazji jej ur. huhh dzis był obrotny dzień.
No więc tydzień, o którym pisałam - przepadł.

Anyway, miałam dziś rozmowę z Hostami - i teraz mam ciężki orzech do zgryzienia, naczy w połowie ciężki, bo wiem ze chcę, teraz tylko pytanie na jakich zasadach i jak to wykorzystać z kokrzyścią dla mnie..
Są okrutnie pomocni, uwielbiam ich za to jak bardzo są otwarci i mili. Nie mam jeszcze planu dla siebie , więc chyba tego potzrebuję. Wiecej info na temat mojej przyszłości -  wkrótce. Zaznaczam jednak, iż nie mam tu niczego złego na myśli - same pozytywy :)

Emyś - znam ten ból, rozdarcie i myśl, myśl, myśl.

Dziś impreza wiec odreaguje a zachwile jade na wielkie giga lody - potrzeba mi cukru :D

A na deser pokaże Wam moje dzieła ;)




2 komentarze:

  1. ooo fajnie.. ja bym irlandie pozwiedzala, bo blisko a jak pieknie.. no ale to ja;p ty daj znac co ty wybierzesz;d a samej do cieplych krajow to tak troche kapa hehe;p przynajmniej dla mnie;p i nie upij sie za abrdzo zeby cie tam nie wykorzystali;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff, jak dobrze:) Już się przestraszyłam, że coś się stało, kiedy przez 3 dni wyświetlało się "blog skasowany"...

    OdpowiedzUsuń